3CX Softphone van NuCall is een nieuw concept. Dit concept maakt het mogelijk om alle communicatiemiddelen op één groot platform samen te brengen. Hierdoor wordt de communicatie binnen elk bedrijf veel beter geregeld, zonder dat hier veel technologie bij komt kijken. Via 3CX van NuCall wordt de telefonie en internet van elk bedrijf erg gemakkelijk geregeld. Tevens zorgt 3CX van NuCall voor besparingen op de telefoonrekening. Bij 3CX wordt er namelijk gekeken naar het aantal telefoongesprekken van het hele bedrijf en hoeft niet elke werknemer een apart telefoonabonnement te hebben. Er wordt hierdoor veel geld bespaard, wat weer uitgegeven kan worden aan innovatie voor het bedrijf. Een echte win-winsituatie dus. Naast dat 3CX zorgt voor minder uitgaven op het gebied van telefonie, heeft het ook nog andere voordelen. Zo krijgt iedere medewerker van het bedrijf een eigen profiel in de online omgeving van 3CX van NuCall. Flexibel werken wordt hierdoor nog gemakkelijker en bestanden zijn nu online vanaf elke computer beschikbaar. Nooit meer vergeten om bestanden te mailen of op een USB-stick te zetten, maar alles gewoon handig online hebben staan in de online omgeving. 3CX van NuCall zorgt dus echt voor een doorbraak op het gebied van communicatie. Een perfecte bereikbaarheid met communicatie via 3CX, geregeld door NuCallDoor samen te werken met 3CX van NuCall, beschikt elk bedrijf gegarandeerd over perfecte bereikbaarheid. De telefoongesprekken via 3CX zijn helder en hebben een hoge geluidskwaliteit. En door de flexibele telefoonabonnementen komt het niet meer voor dat het bedrijf tegen de grens van het telefoonsysteem aanzit. Ook kunnen er via 3CX verschillende functies worden toegevoegd aan de bel omgeving. Zo kan er gekozen worden voor een keuzemenu of voor automatische gespreksopname. Of kan er een app worden aangemaakt, waardoor het bedrijf er professioneler uitziet en er wordt gebeld in een omgeving die alleen van het bedrijf is. En als kers op de taart is het voor werknemers mogelijk om de status van collega’s te bekijken en dus te zien of deze op het moment in een belangrijk gesprek zitten of gewoon beschikbaar zijn. Met 3CX van NuCall zit elk bedrijf, vooral nieuwe bedrijf die houden van innovatie, helemaal goed. |